7 juni 2013

Tientje per dag??

Voor veel mensen is een tientje per dag waarschijnlijk jaloersmakend veel.
Het is natuurlijk niet mijn opzet met deze blog om anderen in verlegenheid te brengen of de ogen uit te steken. Ik vind het leuk deze ervaringen te delen en misschien breng ik anderen ook op een idee?
Ik heb voor mezelf een rekensom gemaakt.
Ik wil een jaarlang maandelijks het minimaal toegestane bedrag op mijn hypotheek aflossen.
Om dat te kunnen doen houd ik - na aftrek van vaste lasten en verantwoordelijkheden -  iets meer dan 300 euro over om van te eten, drinken en lol te trappen.
Een maand heeft meestal meer dan 4 weken (alleen februari heeft drie van de vier jaar precies 4 weken), dus bereken ik, wat ik dan per dag kan uitgeven. Dat blijkt een tientje te zijn.
En de rest is geschiedenis....
Vanaf 1 juli ga ik ermee aan de gang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten