25 augustus 2010

Verjaardagsverrassing

Van het web

Op het werk hebben we een leuke gewoonte bij verjaardagen. Als jij jarig bent geweest, koop je een cadeautje voor degene die na jou verjaart. Geen gedoe met een lief- en leedpot waar je maandelijks aan doneert. En geen geleur voor degene die die pot beheert. 'Wil je nu eindelijk eens betalen, anders krijg je geen kaart, als je weer eens ziek bent'.
Nee, dat soort sores kennen wij niet.
Over niet al te lange tijd ben ik weer aan de beurt om een cadeau te ontvangen. Meestal fluister ik mijn weldoener alvast wat in het oor, want ik vind niets ingewikkelder dan een cadeau krijgen dat me totaal niet aanspreekt. Blijf dan maar eens dichtbij jezelf, zoals ze dat zeggen!
Dit jaar geen vuiltje aan de lucht. Els komt zelf met een briljant idee voor mij. Ze checkt dit wel even vooraf bij me, temeer, omdat ik het cadeautje al een paar weken voor mijn verjaardag krijg. Dat kan in dit geval niet anders (en kan me ook geen bal schelen), want ze geeft me een kaartje voor......................De Nacht Van De Poëzie op 18 september.
Wat een schot in de roos!!!

Dus voor iedereen die me wel eens life wil ontmoeten: 'komt dat zien in de schouwburg': Link naar: "Nacht van de Poëzie"
Met dank aan Els!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten