29 augustus 2010

Driewoordengedicht

Zee
kust
strand

2 opmerkingen:

  1. Pracht van eenvoud en kracht, Dymph!
    Ik zie dit gedicht als tegeltje in mijn kamer hangen, met of zonder afbeelding (ik heb zoveel mooie beelden van zee&strand in mijn hoofd!)
    Een kaart misschien?
    Graag zou ik hem (met afbeelding?) op mijn site plaatsten!
    zonnige groet,
    ceciel
    www.inhetlabyrint.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk staat je tekst op Open Podium (zie www.inhetlabyrint.nl) met een foto, Dymph. Ik heb aardig wat 'strand, zee, kust' foto's, maar het was toch moeilijker dan ik dacht om er een bij je gedicht te vinden. Ik heb gekozen en geplaatst, maar weet niet zeker of het gedicht niet sterker werkt zonder de foto. Maar goed...
    Ook je 'buslijn 28' vind ik heel leuk. Ook daar zie ik meteen Utrechtse bussen bij.
    zonnige groet,
    ceciel
    www.inhetlabyrint.nl

    BeantwoordenVerwijderen