2 mei 2014

Poëzie kun je leren

Zo nu en dan volg ik een schrijfcursus. Met name poëzie heeft mijn belangstelling. Ik ben geen lezer van poëzie, alleen een schrijver. Van een van mijn cursusleiders ontvang ik regelmatig schrijfinspiraties. Soms vind ik het leuk daarmee aan de slag te gaan. Zij publiceert de ingezonden teksten en ik zie dat ze ook een link naar mijn blogs heeft vermeld. Wat is er leuker om dat 'terug te doen'?

http://www.inhetlabyrint.nl/schrijfinspiratie/schrijfinspiratie.html

De opdracht is om à la Robert Frost een korte gedicht te maken over levenswijsheid.
Dit is de mijne:

Over het leven
kun je niets leren -
Je moet het doen -
Leven is leren
En dit is van de inspirator, Robert Frost (1874-1963):
In three words
I can sum up
everything
I've learned
about life:
it goes on.
Half mei ga ik weer een cursus met Cecile Boudewijn doen: ik verheug me er enorm op. Voor meer info over haar cursusaanbod: www.inhetlabyrint.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten