28 september 2013

Time out



De eerste drie maanden van mijn project zitten er op. Een kwart is al geslaagd.
Het kost me weinig moeite om voor tien euro per dag rond te komen.
Mijn hypotheekrente gaat per maand een paar euro naar beneden.
Ik ben heel tevreden!
Door af en toe een meevaller (waterrekening die lager is dan berekend, bijvoorbeeld) kan ik mezelf verwennen met een nieuwe geur of een boek.
Kortom, dit project is een opsteker.
Ik merk dat ik er niet zo veel behoefte aan heb om er steeds over te schrijven of praten.
Ook zijn alle tips die ik kan geven al vaak elders gepubliceerd en ik hou niet van herkauwen.
Dat betekent dat deze blog voorlopig gaat slapen, tenzij ik weer wat te melden heb.



2 opmerkingen:

  1. bedankt voor je inspanningen die je voor deze blog hebt geleverd!
    Ik geef je groot gelijk dat je even gaat "rusten".

    BeantwoordenVerwijderen