26 januari 2011

Weblog vanaf nu met eigen foto's!

In mijn lunchpauze heb ik een digitale camera gekocht. Eén van mijn goede voornemens voor 2011. Alles op mijn blog schrijf ik zelf; nu wil ik daar ook mijn eigen illustraties aan toevoegen.
Collega Peter, een enthousiast fotograaf, heeft me wat handige tips gegeven. Daardoor kan ik snel een keuze maken. Ik koop het toestel bij een oude, vertrouwde fotowinkel in de stad. Niets geen webshops, grote mediaketens, maar ouderwetse service in een mooie winkelwandelstraat.
Mijn eerste foto is van Peter, voor zijn vriendelijke hulp!

3 opmerkingen:

  1. meteen een mooi plaatje, zo met 't Dommetje net nog in 't raam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je camera!

    gr.
    Tim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je nieuwe camera, hartstikke leuk,ciao.

    BeantwoordenVerwijderen