26 januari 2011

Een wonderlijk contact

Een tijdje geleden plaatste het AD in de rubriek "Lezers helpen lezers" mijn verzoek om een bepaald liedje.
Het was een hippiesong uit de 70-er jaren, waar ik nog altijd erg gek op ben. Dat nummer is nooit op CD verschenen, vandaar mijn vraag. Het duurde een hele tijd, voordat mijn vraag geplaatst werd. Ik merkte het aan een massa e-mails van lezers die me verder op weg geholpen hebben.
Onder hen een oud-klasgenoot die me zo weer op het spoor kwam. Met één van de mensen die me toen mailde - waarschijnlijk een vrouw van ongeveer mijn leeftijd:-) - heb ik nog steeds per e-mail contact.
Omdat het de week van de vriendschap is, kreeg ik deze presentatie van haar die me erg raakte. Het liet een diep gevoel van dankbaarheid bij me achter.
Voor de liefhebber hierbij de link (met geluid!):
Werelddorp

Werkt de link niet (ik krijg links beneden in mijn scherm een "download" waarop ik moet dubbelklikken), ga dan naar Google, typ werelddorp powerpoint en je kunt de presentatie ook bekijken (als je wilt:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten