6 oktober 2010

Daar word je ijskoud van!

Op de avond van mijn verjaardag zijn Cecilia en ik uit eten geweest. Bij het eerste drankje bracht de serveerster een brief die iemand daar 's middags voor mij had afgeleverd. Het bleek een felicitatie van een collega te zijn met een cadeaubon voor een Italiaanse ijscoupe bij Venezia.
Wat een originele en verrukkelijke verrassing!
Inmiddels heb ik de bon geconsumeerd in de vorm van een heerlijke "Coppa Amaretto" die bestaat uit: ijs, slagroom, amarettolikeur en bitterkoekjes. En met ijs bedoel ik in mijn geval: pistacchio en málaga, mijn absolute favorieten!
Daar zat ik aan de Voorstraat te genieten met volle lepels. Een zachte herfstdag en ik rillend van het ijskoude cadeau en genot!
Voor mij staat het ijs van Venezia met stip bovenaan! En de koffie mag er trouwens ook zijn.
Welke heerlijkheden IJssalonVenezia nog meer in petto heeft, kun je zien via de website:

Andiamo a Venezia!

'Warm' aanbevolen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten