3 juli 2010

Vroeger alles beter??

Cecilia, Jan en ik waren vandaag op verkenning naar Hattem. Cecilia leidde ons langs de mooiste historische plekken. We lunchten op een schaduwrijk terras (het was nog altijd heet!). Jan fotografeerde. Ook eentje op verzoek voor deze blog. Komt ie!


WILDPOEPEN

Ik Hattem bij ons eerste rondje wandelen glad gemist
Die vent die hoog in de stadspoort wildpoept in plaats van -pist
Zijn broek voor altijd afgestroopt op zijn knieën
We begluurden hem langdurig met zijn drieën
Op aanwijzing van een hanzestadgenoot
En Jan die gelukkig spontaan aanbood
Hem voor mijn blog te fotograferen
We zullen die viespeuk een lesje leren
Door hem voor eeuwig poepend vast te leggen!


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige site.
    Vooral deze schijterd (jouw poep stinkt ook!) te Hattem kent bij mij een speciale plek :)
    Op deze foto komt hij helemaal tot z'n recht.
    Prachtig.
    Tim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige site.
    Vooral deze schijterd uit Hattem (jouw poep stinkt ook!) heeft voor mij speciale waarde ;)
    Leuk dat er een foto bij staat.
    prachtig.
    Tim

    BeantwoordenVerwijderen