5 juni 2014

Ik ben er klaar mee!

Dit bericht heeft betrekking op mijn blog: 'Leven van een tientje per dag' dat ik per vandaag heb opgeheven.

Hoewel het pas 3 juni is, ben ik er klaar mee.
Voor 1 juli krijg ik mijn belastinggeld terug en daarvan ga ik voorlopig mijn laatste aflossing op mijn hypotheek betalen.
Ik ben op een heel mooi maandelijks aflossingsbedrag uitgekomen en voel me rijk!

Omdat deze manier van leven prettig is en me nauwelijks moeite heeft gekost, ga ik er in een mildere vorm mee verder. Het geld dat ik daarmee uitspaar, gaat naar een spaarrekening voor een nieuw project, maar dat ligt nog in nevelen gehuld.



Ook heb ik besloten te stoppen met schrijven op dit blog: 'Leven een een tientje per dag'. Dat heeft te maken met andere prioriteiten stellen. Ik heb overigens nog een blog, waar ik wel mee verder ga. Dat is Schrijf-Blog waar ik in juni 2010 mee ben begonnen.

Link: http://schrijf-blog.blogspot.nl/

Oude liefde roest niet:-)

Alle blogs van een 'Leven van een tientje per dag' heb ik overgeplaatst naar Schrijf-Blog om het voor mezelf overzichtelijk te houden. Dat ik er nu 'klaar mee ben' wil overigens niet zeggen dat ik dit blog niet met veel plezier geschreven heb. Ik vind het gewoon een leuke one-liner!
Ik wil alle lezers hartelijk bedanken voor jullie aandacht, opmerkingen en adviezen en wens iedereen succes met het bewust omgaan met geld (en tijd)!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten