4 januari 2014

Tussenstand

Inmiddels ben ik op de helft van mijn project. Tot nu toe is het me gelukt om elke maand het voorgenomen bedrag af te lossen op mijn hypotheek. Nu heb ik wel de mazzel gehad dat ik in december een eindejaarsuitkering heb gekregen van mijn werk. Had ik even een adempauze wat resulteerde in: een nieuwe tas (geweldig koopje van 60% korting via internet) en een prachtig Noors vest - tweedehands bij Episode gekocht. Dat is echt een aanrader.
Daar heb ik ook een goeie winterjas voor 45 euri op de kop getikt. Meer info, zie deze link: http://www.episode.eu/ 
Winkels in Amsterdam, Utrecht, Parijs, Brussel en Kopenhagen. Volgens het proces van deze vintage kledingzaken kunnen kleren een aantal keer gerecycled worden:

Dit schema komt van de website van Episode!

Hetzelfde maakte ik gisteren mee, toen ik boeken terugbracht naar de Emmaus die ik er eerder voor een euro had gekocht.
Inmiddels is deze leefstijl om van een tientje per dag te leven zo gewoon geworden dat ik eigenlijk niet meer het idee heb zuinig te leven. Ik ben tevreden en dankbaar met wat ik allemaal wél heb.
Misschien is dat wel het mooiste effect van deze actie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten