22 januari 2014

Touchscreenhandschoenen


Behalve dat de titel een machtig scrabblewoord is, bestaan dergelijke handschoenen ook nog. Drie vingertoppen ervan zijn anders gekleurd en van ander materiaal zijn, zodat je er in de kou je smartphone mee kan bedienen zonder koude handen te krijgen.
Onlangs kocht ik bij de Action argeloos zo'n paar voor 0.99 cent. Niet wetend dat de contrasterende kleuren een functie zouden hebben. Ik vond ze gewoon leuk, lekker goedkoop en was mijn handschoenen vergeten.
Later zag ik een vergelijkbaar paar voor 9 keer de Actionprijs met een uitleg waarvoor ze dienen.
Ohhhh...
Wel vreemd dat de duurdere varianten allemaal drie afwijkend gekleurde vingertoppen hebben en de mijne alleen de wijsvinger en duim.
Hmmmm...
Zouden de Actionhandschoentjes van één euro wel werken?
Tja...
Natuurlijk heb ik met mijn bestedingspatroon geen eigen smartphone om het uit te proberen. Ze zijn in ieder geval wel goed tegen de kou!

2 opmerkingen:

  1. Ja hoor die werken net zo goed. Hier hebben de dochters ze ook en die zijn zeer tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen