29 september 2012

Licht in de tunnel


Door @MmMmMpoweR - Wallpaper - 124
Mensen die een zogenaamde bijna-doodervaring hebben gehad, zeggen vaak dat ze in een tunnel liepen en aan het eind ervan een groot stralend licht zagen. Ik wil er hier niet op ingaan, wat ik daarvan vind, maar moest er wel aan denken, toen ik deze twee foto's nam van licht IN twee tunnels: de eerste met het spooky groene licht is in de Van Sijpesteyntunnel, de andere in een tunnel onder de A2.

Spreekt me als beeld overigens meer aan dan de bijna-doodervaringen: niet aan het eind van je leven pas het GROTE LICHT ontmoeten, maar al tijdens je leven kunnen genieten van Gods aanwezigheid.

Zoals Jezus zegt:

'Ik ben het licht der wereld; wie Mij volgt, zal nimmer in de duisternis wandelen, maar hij zal het licht des levens hebben'

(Uit: het evangelie van Johannes, hoofdstuk 8, vers 12).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten