14 november 2010

Willy Wortel


Willy Wortel is een van mijn helden. Als kind droomde ik er al van om die ene fantastische uitvinding te doen die me in één klap wereldberoemd en vooral rijk zou maken. Als kind neem je het niet zo nauw.
Er is altijd een restje 'Willy' in me blijven smeulen.
Toen ik zag, hoe duur een speciale ledercrème voor mijn bank was, had ik snel een beslissing genomen. Wat goed voor mijn huid is, moet dat ook voor die van een rund zijn. Met een fles Nivea bodylotion heb ik een aantal jaren mijn leren bank vertroeteld. En lekker ruiken dat ie deed!
Tijdens hittegolven sluit ik mijn ventilator 's nachts aan op een tijdklok. Ik slaap bij een heerlijk windje in en als ik ver heen ben, slaat de ventilator vanzelf af.
Diezelfde ventilator schakel ik ook in, als ik mijn was snel droog wil hebben. Net alsof de lakens in de wind gedroogd zijn.
De voetcrème van L'Occitane doet het prima als gezichtscrème; geurt heerlijk naar lavendel en mijn huid vaart er wel bij. En mijn portemonnee ook: 150 ml voor € 20!
Na verschillende experimenten met koffieapparaten zweer ik nu bij de Senseo, maar dan wel met twee pads per 1 kopje water. Ik moet toegeven: de lekkerste koffie drink je nog altijd in Italië, maar dit is een goed alternatief.
Niet alleen qua vindingrijkheid, ook uiterlijk begin ik op hem te lijken....dat brilletje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten