16 april 2013

Colour my day (2)













Kleur is mijn hele leven al belangrijk. Deze week heb ik voor het eerst een mindmap gemaakt als opdracht voor een opleiding die ik volg. Eén van de clous van een mindmap is dat je verschillende kleuren gebruikt. Op het moment dat ik dat las, was ik om.
Ik had een aversie ertegen opgebouwd door een manager van een bedrijf jaren geleden die alleen nog over mindmapping kon praten. Iedereen op het werk werd ingewijd. Het woord gonsde door de gangen.
Dat heb ik met bestsellers ook: ik hou me er verre van, als iedereen met iets wegloopt. Daardoor onthoud ik mezelf ook van veel goeds. Vooroordelen zijn dom. Dat blijkt maar weer.
Mindmappen niet: ik heb een hele mooie gemaakt en besloot direct om weer een doos kleurpotloden te kopen.
Kan ik me ouderwets uitleven!

Ook een mindmap maken? Zie deze link: http://www.trainyourbrain.tv/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten