22 november 2012

Hadaya in Amersfoort


Hoewel mijn huis en de inrichting ervan me helemaal happy maken, kan ik het toch niet laten om in andere steden dit soort winkels binnen te gaan. Deze winkel Hadaya in Amersfoort heeft diezelfde rommelige Arabische sfeer die je in oosterse souks tegenkomt. Fleurig, romantisch en verleidelijk.
Maar ik heb alleen deze foto genomen. Om mijn Blogvolgers te verleiden zelf een keertje bij Hadaya te gaan kijken. De moeite waard!
Op de site staan alle gegevens: Hadaya

1 opmerking:

  1. Beste Dymph,
    Super leuk om te zien dat je een blog hebt geplaatst over Hadaya!
    Ik denk dat Marian en Naser (hierbij ook gekopieerd) eigenaren van Hadaya dit ook heel leuk gaan vinden.
    Ik ben voor Hadaya.nl bezig met het verbeteren van de website en we zouden dol graag je foto willen gebruiken die je geplaatst hebt op http://schrijf-blog.blogspot.nl/2012/11/hadaya-in-amersfoort.html.
    Namens Hadaya ons dank voor je bezoek en leuke reactie op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen