11 oktober 2012

Klaar met kleuren!


De afgelopen week heb ik me in allerlei kleurbaden laten onderdompelen.
Van een overzicht van RAL-kleuren zoals op deze afbeelding kan ik heel enthousiast worden. Dat heb ik ook met dozen kleurpotloden, strengen breiwol in opvolging van kleur gerangschikt op een plank, schilderspaletten, spannende fleurige kledingcombi's en de natuur natuurlijk.
Ik ben opgegroeid in de flowerpowertijd waarin kleur een hoofdrol speelde.
In het ontwerpen van mijn nieuwe weblog moet ik me inhouden. Ik hou erg van fleurig, maar ook van eenvoud. 
Gekke combinatie? Dat past wel bij mij: uitersten waartussen ik schakel. Maar niet onophoudelijk.
Dus deze layout wil ik voorlopig gebruiken.
Ik hoor graag de mening van mijn bezoekers erover!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten