1 december 2014

Loods 5

Foto van Bibian
Een enorme hal opgedeeld in verschillende compartimenten met steeds een ander stijlaccent: voilà Loods 5.
Als je op het punt staat te verhuizen en je wilt inspiratie opdoen, ga erheen.
Als je op zaterdag rustig wilt winkelen in een woonwinkelgigant, dan heb je je plek gevonden.
En ook de lunch is er heerlijk (en verantwoord).
Loods 5 bevindt zich in Sliedrecht en Zaandam en is binnenkort ook te vinden in Amersfoort. Een bezoek aan de Loods levert je veel inspiratie, leuke ideeën en in mijn geval een mooie nieuwe badkamermat op. Ik ben tegenwoordig (na een jaar leven van een tientje per dag en na al mijn overbodige zooi de deur uitgedaan te hebben) een zeer bescheiden koper.
Dus geen waxinelichtjeshouders, omdat die zo gezellig zijn in december en in januari bij de kringloop belanden. Geen schattige bordjes voor highteas die ik toch niet geef en ook geen nieuwe glazen vazen, omdat die precies mijn kleur zijn. Maar wel een rijk gevuld hoofd en een mooie degelijke mat voor in de douchecel. En veel plezier met mijn vriendin.
De foto geeft een indruk van de creatieve etaleurs die er werkzaam zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten