16 juli 2014

Wonder

In mijn haast om een trein te halen verstapte ik me: mijn enkel klapte dubbel. Dezelfde enkel die het enkele jaren geleden ook moest ontgelden, toen ik haast had.
Destijds heb ik zeker een dag of vijf heel moeilijk kunnen lopen en maanden nodig gehad om de pijn erin kwijt te raken. Deze verzwikte enkel liep ik op een zondagmiddag op. Ik had nog een korte reis te gaan en merkte pas thuis na het eten en na even gezeten te hebben, hoe slecht mijn enkel eraan toe was.
Ik kon er niet meer op staan. Had heel erge pijn.
Uit ervaring weet ik dat het goed is koud water over mijn voet te laten lopen. Inmiddels lag er ook een coolpack in de vriezer.
Het lukte alleen nog om me op handen en voeten door het huis te bewegen. De pijn werd steeds erger.
Op dat moment dacht ik aan God en ik vroeg Jezus mijn enkel te genezen. Zonder paniek ging ik naar bed, rustig alles aan God overlatend wat voor mij op zich al bijzonder was.
Toen ik de volgende morgen opstond, was ik even mijn enkel vergeten, tot ik er op steunde. Heel lichtjes voelde ik nog wat er gisteren was gebeurd. In de loop van de dag liep ik dat restje ongemak eruit en sindsdien heb ik geen enkele last meer gehad: God heeft mijn enkel genezen. Een paar dagen erna heb ik een wandeling van 12 kilometer zonder problemen kunnen maken.
Wonderen bestaan!

2 opmerkingen:

  1. God is goed, als we op Hem vertrouwen neemt hij dingen van ons over. Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen