29 december 2012

Bad met kamer


Een voorwaarde voor het uitkiezen van een hotel(kamer) is voor mij een ligbad.
Ik gun me die luxe een paar keer per jaar en baad me in weelde.
De voorpret is al groot door het kopen van luxe badolie, een maskertje en een zachte bodylotion voor de afterparty.
Vooral de eerste keer na een paar maanden weer in een warm bad liggen, is een waar genot.
De avond erna opnieuw, maar dan ben ik er sneller weer uit en beleef er al iets minder intens plezier aan.
Zou er nog een derde nacht volgen, dan sla ik misschien het bad al over.
Kortom, thuis wil ik geen bad: het moet vooral een bijzonder genoegen blijven.
Als ik zin heb in een bad, boek ik gewoon een hotelovernachting!
Via sites als hotelkamerveiling.nl hoeft je dat de kop niet te kosten. Voor twee tientjes heb je er al een mét ontbijt, als je goed gokt en een juist tijdstip uitkiest (bijvoorbeeld rond Oud en Nieuw, als iedereen vuurwerk afsteekt).
Ik heb ontdekt dat ook dat bieden een verslaving kan worden, zodat je ineens met een stapel bonnen zit die je nog 'moet' opmaken voor de houdbaarheid verstreken is.
Dus neem ik me voor om in 2013 een jaar niet aan dergelijke veilingen mee te doen.
Weg met die 'sport' - afkicken!
Maar een week naar een leuke stad mag natuurlijk nog wel, als ik maar niet bied via een vakantieveilingsite.
Er is één voorwaarde bij de kamer van dat hotel in die stad: er moet een bad in zitten. Al ga ik er maar één keer in die week in om me net als deze schoonheid van Roy Liechtenstein, een kwartier lang een filmster te voelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten