18 augustus 2012

Toc Toc à Paris


Par hasard je voyais ce graffiti d'un artiste qui s'appelle 'Toc Toc', quelquepart à Paris cet été.
Moi, j'aime beaucoup à photographier de graffiti et especialement celui-ci. Pour moi ces deux types representent des anti-héros!

Gemaakt door Tumbler: 'zombiedaisuke'
Comme si Superman et Batman soient devenus des camarades.
Je voudrais bien savoir qui est ce Toc Toc et je trouvais un spectacle de lui à Youtube: un hommage à Serge Gainsbourg.
Voilà:

Toc Toc à Paris!

Ik schreef dit stuk in het Frans, omdat ik het account van Toc Toc op Twitter heb gevonden en een link van mijn blog naar hem stuur.
Vertaling in het Nederlands:

Toevallig zag ik deze graffiti van een kunstenaar die zich 'Toc Toc' noemt, ergens in Parijs afgelopen zomer. Ik vind het erg leuk om graffiti te fotograferen en vooral deze. Voor mij vertegenwoordigen deze twee types antihelden.
Alsof Superman en Batman kameraden zijn geworden. Ik wilde graag weten wie deze Toc Toc is en vond een performance van hem op Youtube: een hommage aan Serge Gainsbourg.

Kijk maar:

Toc Toc in Parijs!

Si vous voulez voir plus de ses projets, regardez ici:

Als je meer van hem wilt zien, kijk dan hier:

 http://toctoc-art.tumblr.com/

2 opmerkingen:

  1. Celui-ci aves le cape jaune n'est pas Superman, c'est Robin et ils sónt déjà des amis et partners!!

    BeantwoordenVerwijderen