20 december 2011

Mardie Collections - oosterse rijkdom

Ik ben al jarenlang fan van Mardie Collections op de Zadelstraat 33 in Utrecht. Op verschillende plekken in mijn huis vind je artikelen van hen terug. Het begon met drie zogenaamde sprookjesspiegels, toen de zaak nog van een andere eigenaar was, en sindsdien heb ik er verschillende spiegels, tafels en kasten gekocht. Het prettige is dat je die op maat en volgens eigen ontwerp kunt laten maken. Van prachtig, levendig hout: sesamhout. 
Toen mijn eerste drie meubels die ik in blank hout had besteld, er waren (ze kwamen met de boot uit India), kwam de eigenaar ze brengen en pakte ze in mijn huiskamer uit. Hij keek verwachtingsvol naar mijn gezicht, maar ik schrok. Deze nerf was wel erg contrasterend. Ik had een ander plaatje in mijn hoofd. Na het weekend - ik dacht nog even dat het misschien moest wennen - ging ik terug en terwijl ik vertelde dat ik zo teleurgesteld was, stond het huilen me nader dan het lachen van alle spanning.
De eigenaar zelf was er even niet, maar zijn vrouw stelde me helemaal gerust: "Daar moet je niet om huilen, we bedenken wel wat. Het komt heus wel goed!"
En dat kwam het!
De eigenaar heeft alle meubels in een prachtige kleur gebeitst en met boenwas bewerkt en het resultaat was fantastisch! Dat noemde hij service; hij wil graag tevreden klanten zien!
Ik heb in deze winkel gemerkt dat de klant voor 200% koning is en dat maakt me de koning te rijk. Inmiddels is er een warm contact tussen ons gegroeid. Zaterdagmiddag wipte ik even tijdens de kerstmarkt naar binnen en maakte een paar foto's van het interieur van Mardie Collections: een lust voor het oog: 
van harte aanbevolen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten