4 juli 2011

Planking op de Twitterfiets

"Heel Nederland Fietst" althans dat is de bedoeling van een driejarige actie om zoveel mogelijk Nederlanders in beweging te krijgen. Onderdeel van die actie is de Twitterfiets. Een trendy oranjekleurige Gazelle die een collega van mij een week in bruikleen heeft.
Andere trend is planking. Leuk om deze twee te combineren.

Gelukkig hielp een betrouwbare collega de fiets vasthouden.
De foto herinnert me aan een droom die ik regelmatig had, toen ik een keer tegen oververmoeidheid aan zat. Ik reed daarin op een scootertje en wel zo hard, dat mijn benen paralell aan de rijweg kwamen te zweven. Handen krampachtig aan het stuur en versnelling, waardoor ik steeds harder voortraasde. Omdat mijn voeten in de lucht zweefden, kon ik niet bij de rempedalen. Het duurde even voor ik de droom begreep: een waarschuwwing dat ik volkomen de controle dreigde te verliezen en dat ik nodig op de rem moest trappen.
Gelukkig heb ik die dromen niet meer. Wel leuk om het even na te spelen!
Meer info: www.heelnederlandfietst.nl/twitterfiets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten