23 april 2024

Marktplaats

Tot enkele weken geleden was ik een fan van Marktplaats. Zo heb ik er heel wat spullen verkocht/een tweede leven gegeven en ook wel leuke aankopen gedaan.

Maar.....twee keer heb ik op Marktplaats een advertentie gezet, omdat ik een bepaald boek zocht dat niet meer in de handel was. Ook via allerlei tweedehands adresjes lukte het niet die boeken te vinden.

Dan ben je opgetogen, als iemand zich meldt en het boek voor je heeft. Geld overgemaakt en vervolgens doodse stilte en naar het boek kon ik fluiten. Dan ben ik niet eens verdrietig over de tientjes die foetsie zijn, maar wel teleurgesteld dat sommigen zoiets doen. Wat een nare mentaliteit.

Enfin, ik besloot Marktplaats te cancellen, tot ik opnieuw met een onvindbaar boek in mijn maag zat. Je raadt het al: dezelfde ervaring opnieuw beleefd.

Nu heb ik mijn Marktplaatsaccount opgedoekt en mezelf daarmee een hoop frustratie, teleurstelling en euro's bespaard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten