9 september 2016

Watervreugd



2 opmerkingen:

  1. Hallo Dymph, 'Watervreugd', leuk om het zo te noemen. Prachtig hé, die waterlelie.
    Zo heel mooi om te zien, en heel vreugdevol.
    Ik heb dat ook altijd hoor... als ik geniet van de mooie dingen in de natuur, wordt je echt blij van.
    Soms of je dichter bij onze Heer staat in de natuur, die alles zo geweldig heeft gemaakt. Wat mogen we dankbaar zijn.
    Dymph, een hele fijne dag, en hartelijke groetjes van mij, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Esther, de naam kwam bij em op, omdat ik van de kleurencombinatie paars en groen blij wordt. Ik zou het niet snel bij elkaar dragen als kleding, maar vond paars als kind al prachtig, en dan in combinatie met groen ook heel mooi. Inderdaad maakt de natuur dat je soms erg kunt genieten en dankbaar zijn dat God dit zo prachtig heeft ontworpen. Wat wonderbaarlijk, hè?
      Jij ook een fijne zondag en tot mails!
      Dymph

      Verwijderen