4 maart 2011

Lezersservice AD

Hartverwarmend zijn de reacties die ik heb gekregen op mijn oproepje in de lezersservicerubriek van het AD: "Lezers helpen lezers".
Eind jaren zeventig, toen ik net Jezus leerde kennen, was er één cassette die ik dag en nacht op mijn walkman beluisterde: "The Young Messiah" van The New London Chorale (Tom Parker). De cassette ben ik helaas kwijtgeraakt. De liedjes niet: die zingen verder in mijn hoofd.
Een tijdje terug kwam er weer een in mijn gedachten en ik besloot naar een CD op zoek te gaan. Helaas niet meer leverbaar. Op mijn verzoek in het AD heb ik meer dan 40 e-mails gekregen. Morgen heb ik de CD in huis.
Een van de lezers bood me koffie en een plaatselijke lekkernij aan, als ik hun CD zou komen ophalen.
Je leest en hoort vaak dat de maatschappij verkilt. Als je dat ook van mening bent, denk dan eens aan al die krantenlezers die anderen happy maken.
Ik heb even gekeken via Google, maar kan er niet achter komen of de rubriek nog bestaat.

19 opmerkingen:

  1. wie kan ik bly maaken met 2ALBUMS VAN DEAN MARTIN,S GOLDE ALBUM EN RAY CONIFF EVERLASTING HIT PARADE DE PLAATE ZITE NOG IN DOOS VOOR EEN BOEKEBON MIEKE203@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wie kan mij helpen aan Sigarenbandjes en Postzegels
    voor mijn hobby
    rietje_38@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. f2hwilgenblikje@casema.nl7 september 2013 om 11:52

    wie kan mij helpen aan haakboeken of patronen? Alles is welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie heeft er de afgelopen week op het strand van Scheveningen het gedeelte tussen het Zwarte pad en de Pier een bos autosleutels gevonden.

    roos_zuijderwijk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie heeft er de afgelopen week op het strand van Scheveningen het gedeelte tussen het Zwarte pad en de Pier een bos autosleutels gevonden.

    roos_zuijderwijk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie kan mij helpen aan het september nummer van het modeblad
    Burda. Ik ben op zoek naar het werkblad D maar ook het gehele blad is welkom.
    reactie op 010-5921656

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben voor de liefhebbers van lp´s en 45 toeren grammofoonplaten een groot assortiment van verschillende artiesten (150 lp's en een kl kofferplaat met kl plaatjes). De platen zijn muziek uit de jaren '60 t/m '80 ongeveer.
    In ruil voor een fashioncheque?
    Reageer naar: jloosterom@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor de liefhebber(s) hebben wij 150 lp's en een kl koffer met kleine grammofoon-platen van verschillende zangers/zangeressen uit de jaren '60 tot en met '80 ongeveer, in ruil voor een fashioncheque..
    jloosterom@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie heeft er pokemonkaarten liggen en doet er niets mee? Mijn 2 zoontjes zijn er heel blij mee
    reageren: wpvandergaag01@hetnet.nl
    tel: 0172443224

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie kan mij voor mijn hobby helpen aan kant, lint, knoopjes (mag oud zijn)graag gratis of tegen kleine vergoeding. Ik zou hier erg blij mee zijn. Reageren: sonjamarcel@kabelfoon.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wie kan mij helpen aan de plakplaatjes uit het boeknederland in en op het water.boek miss blanche serie ik zoek plaatje 15 23 35 45 het boek is van1932.ik zou hier erg blij mee zijn.geef er een vergoeding voor. reageren.m.beinema@upcmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wie kan mij helpen aan de plaat of muzieknummer; Als de torenklokken luiden, is het stil in de Jordaan. reageren willemendinie@telfort.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wie kan mij helpen aan het nummer; Als met Kerst de torenklokken luiden, is het stil in de Jordaan.
    reacties gaarne naar willemendinie@telfort.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hi wie kan mij helpen aan een digitaal account op het ad en in ruil krijg je van mij het laatste nieuws

    mail me tom.vanluchene@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezocht de kinderen van Bram Achterberg.
    Deze Bram was een zoon van Evert Achterberg in de Gageldijk in Maarssen.
    Mail. evert.achterberg49@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wie kan mij helpen aan een CD Asi-es Spaans voor volwassenen nr. 1 ?
    Ik ben in het bezit van Asi-es no.2 maar no. 1 ben ik kwijt!
    meeschev@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. GEZOCHT! Omdat we dit jaar 50 jaar bestaan en we een feest geven in september zijn we op zoek naar oud-leden van volleybalclub Reeuwijk (VCR). Stuur uw e-mail en reactie naar vcr-50jaar@hotmail.com en wij nemen contact met u op.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn kleinzoon heeft van zijn zakgeld een dure afstand-bestuurbare raceboot gekocht. Na 2x heen- en weervaren doet hij het niet meer. Wie kan mij (niet technisch!) helpen dit te repareren? Hij zal er superblij mee zijn!
    H. Spithoven, Amersfoort, 06-40225348, ha.spithoven@versatel.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Door een toeval ben ik in het bezit gekomen van enige brieven en familiefoto's van Kapitein K.N.I.L. Lutijn uit de jaren 40 en 50 uit het toenmalige Ned.Indië. Familie van de kapt. woonde indertijd in de vogelbuurt in Den Haag. Reacties :bartenwildebruin@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen